Voorbereiding op vertrek naar Swaziland - Reisverslagen van Maud Schumann - WaarBenJij.nu Voorbereiding op vertrek naar Swaziland - Reisverslagen van Maud Schumann - WaarBenJij.nu

Voorbereiding op vertrek naar Swaziland

Het is zover. Medio 2014 ontstond het idee dat een half jaar werken in een ontwikkelingsland, in dienst van een niet-gouvernementele organisatie (NGO) bij te dragen aan duurzame oplossingen en gefaciliteerd door mijn werkgever, een erg bijzondere kans is.
Inmiddels heb ik de testen, trainingen, gesprekken met VSO ontwikkelingswerkers, e-learning etc. achter de rug en heb ik een ticket op zak om 15 februari te vertrekken.
Deze en komende week de laatste dingen regelen en me inlezen in cultuur en wetenswaardigheden van Swaziland en de organisatie waarvoor ik ga werken.
Het wordt een spannende reis waarin een ding zeker is dat niks zeker is. Ik heb er zin in en kijk uit naar het ontmoeten van de mensen daar en de prachtige natuur van Swaziland. De ontdekkingsreis die het wordt voor mij persoonlijk is ook iets wat me nieuwsgierig maakt.
De tijd zal het leren en ondertussen: Sawubona Swaziland, sala kahle Nederland, oftewel hallo Swaziland en tot ziens Nederland!

Recente Reisverslagen:

Maud

Actief sinds 06 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 125952

Voorgaande reizen:

23 April 2016 - 21 Mei 2016

Terug naar Afrika en Swaziland

15 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Aan de slag voor SWAMMIWA in Swaziland

06 Februari 2015 - 15 Februari 2015

Voorbereiding op vertrek naar Swaziland

Landen bezocht: