Aan de slag voor SWAMMIWA in Swaziland - Reisverslagen van Maud Schumann - WaarBenJij.nu Aan de slag voor SWAMMIWA in Swaziland - Reisverslagen van Maud Schumann - WaarBenJij.nu

Aan de slag voor SWAMMIWA in Swaziland

Tempo-Team (Randstad Holding) maakt het mogelijk, doordat ze partner is met VSO, om kennis en ervaring te delen in een functie die bij mij past in een ontwikkelingsland. Ik heb gesolliciteerd naar een functie die bijdraagt op het gebied van netwerkontwikkeling.
Van half februari tot half augustus 2015 mag ik daarom aan de slag als "resource advisor" bij de "Swaziland Migrant Mineworkers Association"(SWAMMIWA) in Nhlangano, een plaats in zuidwest Swaziland.
SWAMMIWA is opgericht in 1993 om mijnwerkers, ex-mijnwerkers, weduwen en kinderen van ex-mijnwerkers getroffen of besmet met tuberculose, longziekte of HIV te ondersteunen. Hun doel is om de kwaliteit van leven voor alle betrokkenen duurzaam te verbeteren door het bieden van diverse programma's.
Mijn reis begint in Pretoria met een land specifieke training waarna ik door reis naar Nhlangano en waar ik gedurende de gehele verdere periode zal verblijven.

Recente Reisverslagen:

01 November 2015

De finish! Waardevol, warm en welkom.

02 September 2015

THE END! met een staartje

26 Augustus 2015

De laatste open eindjes afronden

17 Augustus 2015

Geluksvogel

11 Augustus 2015

Niks-aan-de-hand week en genieten
Maud

Actief sinds 06 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 125956

Voorgaande reizen:

23 April 2016 - 21 Mei 2016

Terug naar Afrika en Swaziland

15 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Aan de slag voor SWAMMIWA in Swaziland

06 Februari 2015 - 15 Februari 2015

Voorbereiding op vertrek naar Swaziland

Landen bezocht: